lördag 2 augusti 2008

vill hem - vill inte hem? hur ska jag ha det?

jajemen, så känner jag nu. vill hem som fan, men ändå inte, vad har jag att göra hemma? jag har det jätte bra här, eller vi hade det jätte bra här iallfall, fina kvällar med solen stekande i ryggen när vi cyklade till Grand hotel.

för många fina minnen lite grann känns det som. Fast det inte är något spec egentligen.
dagarna här har sett ut ungefär så här mina kära:

dag = jobb
kväll = grand hotell, campingen, eller stan. Oftast med Hästpiss cider, öl, eller en mummsig isbit. Låter faktikst jävligt läskande i mina ögon asså haha ;)

dagarna kanske mer exakt, det vill ni läsa right?!
fast jag har glömt vilka dagar det var men iallfall.

i tisdags - var vi på grand hotell drack lite tror jag (antagligen gjorde vi) sen kommer eve och robin vi skulle till krogen HA HA HA , hittade en fisk, satte den på en bil, och ja, sen åkte vi hem.

alla dagar har sett ut i stort sätt - grand hotell, ta lite grann, umgås, har trevligt, kolla på tv, stan, hem, ta sjukt lång tid på oss att åka hem.
fasten nån dag, så bubblade fredrik, amanda, sandra jag, kajsa, och markus bubbelpool hos makaboy. Och någon dag såg vi blixtrar, jätte fint, och nån dag kommer jag inte ihåg mer.

gårdagen såg ut så här (den minns jag) - först jobb, käka på Saigon, tappa bort bankomatkortet, villket visade sig att jag hade glömt på saigon. När jag slutat åkte jag och markus till husvagnen och skulle hämta våra cider, men helene var hemma, så vi fick tag i fyra st. Åkte tillbaka, prata lite skit med kajsa och dom andra. Jag och markus åker hem till husvagnen igen, för att hämta mer cider, helene kommer på osss hihihihihihih. det var pinsamt läge faktikst. Sen åkte vi med våra cider (som vi fick ta då da) springa upp på hotellet med det, dra till campingen igen med dom andra. äter gott, cyklar till tivolit, vinner en stor maraboue (IGEN) för makrus pengar, hahahahahahahaha. fick den trotts allt. Åkte nån grej, kastade pil, osv. sen på kvällen åker vi till Grand, kollar på harry potter och slutet har vi sett sisådära 45 ggr. och drack lite cider/öl, ut på stan, softa med alla goingar, hare gött, dra hem, tog 78 timmar, hittade ett fyllo, amanda sandra kajsa stannar, jag och markus körde vidare, när markus klämmer ur sig efter typ 2 minuter, " dom andra stannade där borta mathilda" hahaha, fyllot cyklar ikapp, cyklar brevid amanda, jag blir sjukt rädd om henne, och markus får skjusa för jag cyklat som en jude , han kommer på att det är fest nån stanns mitt ute i ingen stanns, hamnade till slut på en jävla åker, sen åkte vi hem.


det var ganska punktlig fredag iallfall. Och jag vet ni älskar att läsa min bloggg HA AH HA . Nu ska jag sociala mig lite granna sen hem och sova/äta. götttttteee.

Inga kommentarer: