tisdag 22 juli 2008

Hejhej gott folk, detta blir nog sista inlägget innan örebro - resan! jag tror också , att det kan blir ett och annat inlägg i örebro, fall det finns data i webb-room. får hoppas på det antar jag. Har nästan packat klart, och det är för jävla jobbigt att packa faktikst. Så mycket man ska ha med sig, som man faktikst inte tänker på. Mamma ska komma imorgon bitti och hjälpa mig med det sista. Det har änsålänge blivit en resväska, en jätte necessär och en vanlig väska. hujedamig, hoppas mamma kör bort det till kajsa också, orkar inte ta det på cykeln. jjajaja, slut pratat om packning, (tråkigt ämne).

Ska snart käka lite med pappa, sen ska jag nog ut med kajsa, matilda som just nu är med sandra, paue, emma osv. så ska vell vara med dom I guess. mysigt mysigt.

fick min cykel igår med, pappa.är.bäst den är ute för det mästa hela tiden och flänger(även jag). Tänkte slänga in några kort på morfarsbegravning också, (var idag). Saknar honom!

Inga kommentarer: